Dragile mele, acum la inceput de an, m-am gandit sa organizez o provocare inedita pe blog: „Hai la slabit!” :) Ce inseamna asta? O luna in care sa renuntam la dulciuri si mancam cat mai sanatos :) Si sa facem totul impreuna, pentru a ne motiva reciproc una pe cealalta :) Iata care sunt regulile generale de urmat:

Principii generale de dieta sanatoasa:

  • Mananca din belsug fructe si legume proaspete, pe cat posibil de sezon;
  • Bea multa apa plata sau minerala, ceaiuri naturale neindulcite de plante sau fructe, 1-2 cafele fara zahar zilnic;
  • Pe cat posibil, fa-ti un program de masa regulat, cu 3 mese si 2 gustari (orarul meu este: mic dejun 7:00, gustare 10:00, pranz 13:00, gustare 16:00, cina 19:00)
  • Gateste totul cat mai simplu, la cuptor, la abur, pe gratar, fiert;
  • NU te infometa, daca inca iti e foame, mananca alimente de calitate si bogate in nutrienti, cum ar fi: 1 ou fiert, cateva migdale, legume crude, 1 bol de supa, 1 iaurt, 1 bucata mica de friptura de pui/curcan, 1 cutie mica de branzica de vaci etc;
  • Dar nici nu manca pana te doare burta :))) Incearca sa te opresti cand te-ai saturat, nu manca din inertie, plictiseala, nu e obligatoriu sa termini tot din farfurie;
  • Renunta la alimente ultraprocesate, mezeluri, dulciuri, alcool, produse din faina alba, chipsuri, orice are o lista prea lunga sau cu multe ingrediente necunoscute etc;
  • Nu fa excese alimentare de nici un fel, orice prea mult din ceva dauneaza;
  • Fa miscare minim 30 de min de cel putin 3 ori pe saptamana;
  • Daca ai calcat stramb si ai mancat 2 eclere sau niste cartofi prajiti, nu e sfarsitul lumii! Nu te invinovati, accepta ce s-a intamplat si mergi mai departe cu planul de alimentatie sanatoasa; o singura masa nesanatoasa nu te va ingrasa la fel cum o singura masa super sanatoasa nu te va slabi :) Dar nici nu fa un obicei din aceste „abateri de la drum”;
  • Incearca sa nu mananci pe fond emotional, gaseste alinare si bucurie in alte activitati: citeste, plimba-te, deseneaza, mergi la film, intalneste-te cu prietenii, iubeste, fa o baie cu spuma, mergi la masaj sau la o sesiune de shopping :)

Am pregatit un MENIU saptamanal super dragut in pdf, flexibil, usor de urmat si de adaptat. Il poti printa si lipi de frigider sau il poti incarca in telefon, pentru a-l avea la indemana in permanenta :) In fiecare vineri voi uploada meniul pentru saptamana urmatoare. Meniul este orientativ iar mesele pot fi combinate dupa cum doriti :)

  1. Meniu dieta saptamana 1 – descarca de AICI
  2. Meniu dieta saptamana 2 – descarca de AICI
  3. Meniu dieta saptamana 3 – descarca de AICI
  4. Meniu dieta saptamana 4 – descarca de AICI

Avem si un CONCURS, te poti inscrie cu un simplu comentariu la acest articol in care sa-mi spui cate kg ai, ce inaltime si cat vrei sa slabesti :) La finalul provocarii, adica pe 27 februarie, voi extrage o castigatoare cu random.org. Premiul consta intr-un pachet cu bunatati:

  • Cartea „Sa ne tratam natural tot anul”, de Dr. Jean-Christophe Charrié & Marie-Laure de Clermont Tonnerre
  • 1 forma de silicon pentru prajiturele
  • 1 cutie de 500g de faina de cocos Bio.

Provocarea incepe pe 30 ianuarie 2017, fa-o cunoscuta:

  • Share&like acestui articol pe retelele de socializare;
  • posteaza pe retelele de socializare poze cu mesele cu hashtag-ul  #hailaslabit
  • participa la evenimentul „Hai la slabit” de pe Facebook (il gasesti aici);
  • vino in grupul de Facebook „Hai la slabit” unde ne incurajam, postam poze cu mesele, radem, glumim si socializam :) (il gasesti aici). Bafta multa!

***

*Adresa de livrare a premiului trebuie sa fie pe terioriul Romaniei.

**Acest articol nu reprezinta o recomandare medicala si nu se adreseaza persoanelor cu probleme de sanatate, alergii sau intolerante. Pentru o slabire personalizata consultati un medic nutritionist si mergeti la el cu analizele facute ;)

***

Castigatoarea premiului este FIT ALexandra, felicitari! :)

*Din pacate, in ciuda eforturilor mele, nu am reusit sa dau de castigatoare timp de mai mult de 1 luna, asa ca am facut o noua extragere. Felicitari, Alina!

Print Friendly, PDF & Email

33 comments on “Provocarea „Hai la slabit!””

    • Draga Analiss, ma bucur ca participi la provocare! Sa stii ca eu am slabit 20 de kg dupa nastere mancand printre altele si muulte fructe, chiar si seara, prin urmare cred ca o portie mica de fructe mancata in prima parte a zilei furnizeaza vitamine si este indicata intr-un regim echilibrat si sanatos :)

  1. Bună am 1,68 și 64 de kg și 11lunite de când sunt mămică încă alăptez. As vrea sa ajung la kg dinainte de sarcina adică 57 ☺️. Sigur voi tine regimul pare simplusi bogat.

  2. Imi place ideea ta. M-ai prins la fix ;). Numai ca eu deja am inceput procesul si am scapat de mai bine jumatate din cat mi-am dorit. Asadar, acum am 49 kg si 1,52 cm si as dori sa mai slabesc 2-3 kg.

    • Hey, ma bucur ca te-ai alaturat provocarii mele, Daciana! :) Si eu am tot 2-3 kg de dat jos, dar astea sunt cele mai nesuferite :))))) Bafta! :*

  3. 1,65 m si 56,5 kilograme. Pt ca de crescut nu am reusit, o sa incerc sa scap de kilogramele care ma deranjeaza:).Ma simt bine cu 53 de kilograme.De luni, pe baricade😀

  4. Bună. Sunt mămică de 1 an jumate. Înainte să rămân însărcinată aveam 45kg. După sarcină am avut 90kg iar acum am 63kg. Accept provocarea și sper să ajung la 55 kg. Deci, am de dat jos 8kg. Sunt convinsă că voi reusi.

      • Deci am inceput si eu provocare dar am gresit.. Acum am vazut ca am scris ca am 63 kg dar aveam 66.. Pot sa demonstrez.. Din moment ce am inceput de luni provocarea si acum am 65.8.. Deci scuze dar abia acum am vazut.. Nu stiu la ce m.am gandit cand am scris 63 😂 era bine

  5. 1.65, 68 kg si vreau sa slabesc 5kg:).
    Miercurea si vinerea tin post, asa ca o sa adaptez un pic meniul ;).
    De asemenea programul de la job+drumul nu ma lasa sa am atatea pauze dar si asa tot m am adaptat ;). Oare se pune? :)

  6. Salut! Eu am început provocarea „hai la slăbit!” Cu 3 zile întârziere. Am 27 de ani, 1,62 m si am început cu 58,5 kg. Mi-am propus sa dau jos 4 kg :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *